Forum Sesje RPG
Witaj w świecie Fantasy!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czy dobro w wh może istniec?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sesje RPG Strona Główna -> Warhammer
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RevaN
Administrator



Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wlkp :P

PostWysłany: Śro 16:43, 30 Sie 2006    Temat postu: Czy dobro w wh może istniec?

Podrużując przez bestroskie łąki krainy Talabekland, pępka imperium rozmyślałem nad jedynm dylematem tegoż systemu. Zło, chaos. Wszakże wh jest należy do kanonu dark fantasy. Jak tu niebyć złym, kiedy wszyscy dybią na Twoje życie? Słyszałem, że w WH można być tylko nikczemnym albo złym. Zdarzyło się wam grać dobre postaci? I z jakim skutkiem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morter de Lunarus
Czarna Pantera



Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Z Raciąża(i tak nikt niewie gdzie to jest :D)

PostWysłany: Czw 18:25, 07 Wrz 2006    Temat postu:

ja na ten przykład grałem troszkę dobrym elfem Wesoly elfy z założenia są w tej grze dobre... Skutek... No cuż łatwo niejest, każdy chce oszukać itp, ale czasem jak się pomoże komuś, to można niele żyć Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RevaN
Administrator



Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wlkp :P

PostWysłany: Czw 18:36, 07 Wrz 2006    Temat postu:

No ba, ale WH jest z założeniem DF. Jak wygląda ta dobroć w WH. Dla przykładu przyłapujemy złodziejaszka, który próbował nam skubnąć sakiewke. jakoś, ze ejsteśmy tymi dobrymi darujemy mu życie i wyprawiamy się gdzieś na drugi koniec miasta. Nagle spostrzegasz begnącego złodziejaszka za tobą z twoją sakiewką. Czyli darowałeś mu życie i ma twoją sakiwekw, zostałeś wykiwany, jesteś frajerem. A w takim DnD to jeszcze sie do Ciebie przyłączy albo da spokój. Wiem, ze to nie fair, ale dla mnie to ma tak ciężki klimat, że niewyobrażam sobie czegoś lepszego. Spalone zgliszcza pozostawione przez chaos, zbóje na traktatach, mutanci i heretycy "polujący" na ludzi, mroczni wyznawcy chaosu, brutalni orkowie i im podobni. Wszędzie masz to poczucie zagrożenia. Nigdzie niemożesz czuć się bezpieczny, bo masz tą świadomość, że Chaos ma taki kaprys i chciał właśnie opętać Ciebie, albo napaść na Twoje rodzinne miasto. Witaj w świecie mroku...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morter de Lunarus
Czarna Pantera



Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Z Raciąża(i tak nikt niewie gdzie to jest :D)

PostWysłany: Czw 20:34, 07 Wrz 2006    Temat postu:

A tu się zgodze... Osobiście daruje czasem zycie, chyba że zacznie walczyć ze mną... Ale pamiętaj, ze jest też wiele postaci wyspecjalizowanych w walce właśnie z mrokiem i chaosem... Są też dobrzy ludzie, których trzeba bronić... A ciągłe zagrożenie... No cuż takie życie poszukiwacza przygód...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RevaN
Administrator



Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wlkp :P

PostWysłany: Czw 20:51, 07 Wrz 2006    Temat postu:

Ale ten dobry człowiek, kapłan Sigmara... co noc z jakąś dziewką w łózku cudzołorzy, paladyn, niby taki obrońca wiary, a pijanym grzechem umija sobie czas w karczmie, krasnolód, gótów zabic swojego brata aby uzyskać skarb... O, zagram sobie krasnoludem :-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morter de Lunarus
Czarna Pantera



Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Z Raciąża(i tak nikt niewie gdzie to jest :D)

PostWysłany: Czw 21:25, 07 Wrz 2006    Temat postu:

No... Taka jest prawda... Poprostu - to bardzo życiowy system...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gucio
Demoniczny Paladyn



Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10

PostWysłany: Nie 12:29, 08 Paź 2006    Temat postu:

Nikt nie mówi jaki jest. Robi to na co przyjdzie mu ochota i co będzie mu potzbne... Naprawdę czasem tzreba oszukać... Wiem to z doświadczenia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hawkmoon
Giermek



Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10

PostWysłany: Pią 14:43, 13 Paź 2006    Temat postu:

Revan przecież to jest taki system a pozatym ty UWIELBIASZ mrok, chaos, zło Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gucio
Demoniczny Paladyn



Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10

PostWysłany: Sob 13:24, 28 Paź 2006    Temat postu:

Mrok i chaos może byc nawet grając w D&D. Revan o tym wie... Ja zresztą też... I jak zwykle bez haosu i zła nie ma gry... Graliśmy w "cukierkowe" D&D i niezbyt ciekawie było. Teraz doszły punkty skazy cienia i zmieniła się przygoda i od razu ciekawiej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RevaN
Administrator



Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wlkp :P

PostWysłany: Sob 20:09, 28 Paź 2006    Temat postu:

Eee tam. Jakoś specjalnej zmiany nieodczułem. Te same zasady, ta sama przygoda. Nie, to trzeba rozegrać w pełnym warhamcu, aby to poczuć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morter de Lunarus
Czarna Pantera



Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Z Raciąża(i tak nikt niewie gdzie to jest :D)

PostWysłany: Sob 20:50, 28 Paź 2006    Temat postu:

nieważny jest system, ale ważny jest jest klimat... Trzeba prowadzić dobrze rozgrywke...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gucio
Demoniczny Paladyn



Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10

PostWysłany: Nie 17:33, 05 Lis 2006    Temat postu:

Mg jest bogiem i trzeba się do tego zastosować. Czy Mg używa kości czy nie, czy używa podręczników czy nie, zawsze tworzy klimat który jest zupełnie inny niż te które moga tworzyc inni Mg. Tak samo jest z graczami. Każdy zagra inaczej, zachowa się inaczej itd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morter de Lunarus
Czarna Pantera



Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Z Raciąża(i tak nikt niewie gdzie to jest :D)

PostWysłany: Pon 21:53, 06 Lis 2006    Temat postu:

zgadzam się z tym... Czasem może być tak, że chcemy zrobić sobie jajcarską sesję i są śmiechy zamiast strachu. Wszysto jest dozwolone...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gucio
Demoniczny Paladyn



Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10

PostWysłany: Śro 17:51, 08 Lis 2006    Temat postu:

Gdyby sesje wszystkie były ponureeee i poważneeee to nie zawsze każdy by chciał grać. Gdy się wprowadzi ciekawe jakies rzeczy które rozbawaiją tood razu jest przyjemniej...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RevaN
Administrator



Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wlkp :P

PostWysłany: Śro 18:38, 08 Lis 2006    Temat postu:

Czasem. Ale zauważ, że u nas ciągle jest troche za dużo śmiechu, i w drugą strone, to też musi nużyć. Moim zdaniem, więcej powagi, czasem jakieś drogne żarty, ale niemogą one zastąpić sesji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gucio
Demoniczny Paladyn



Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10

PostWysłany: Pią 20:50, 10 Lis 2006    Temat postu:

No i co tu powiedzieć.... Racja.. Każdy ma z was racje i mam nadzieje ze nikt tego nie traktuje jako sprzeczkę tylko jako wymiane poglądów... Moim zdaniem nie ważny jest system tylko MG i prawdziwa przygoda. System to tylko mi się kojarzy z inną kartą postcie w sensie z innymi statystykami. reszta jest taka sama. Jeden system bardziej pobłażliwie traktuje graczy a jeden mniej, jednak wszystko jest zależne od Mg i nawetw Warhamcu można się zabawić w stylu "cukierkowe" D&D. D&D uważam że jest bardziej przychylna dla graczy w sensei statystyk. Wszystko jest łatwiejsze do zrozumienia i jest więcej zabjania niż myslenia. Dla każdego coś fajnego...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RevaN
Administrator



Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wlkp :P

PostWysłany: Sob 14:23, 11 Lis 2006    Temat postu:

Lol, dużo zabijania, w D&D przejebali z tym sprawe. Jeszcze w życiu grajac w dnd niebałem się o swoje życie. W Warhammerze KAŻDA walka może się skończyć przed czasemz niepomyślnym wynikiem. nawet niepozorny wilk może Ci przecież rozszarpać szyje, prawda? W WH dobrze to ukazano, każda walka, to walka o życie, dlatego lepiej się zastanowić, zanim zrobisz ruch.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gucio
Demoniczny Paladyn



Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10

PostWysłany: Sob 17:24, 11 Lis 2006    Temat postu:

I masz racje. Teraz skłoniłem się do warhammera w ralu. Przeciez w D&D człowiek wogóle nie mysli. Zawsze ma to gdzieś bo najprawdopodobniej wygra walke. A w WH najlepiej wziąć se zwiać i wtedy prawie po problemie bo potem MG znowu coś wymysli i znowu trzeba myslęc. Dobrze to nazwałeś.... "walka o życie"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Morter de Lunarus
Czarna Pantera



Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Z Raciąża(i tak nikt niewie gdzie to jest :D)

PostWysłany: Pią 12:42, 17 Lis 2006    Temat postu:

jak ja grywałem w warchamca, to starałem się wszystko rozkminiać bez walki, robić pułapki na wroga, przechytrzyć go, lubiłem jak MG dawał zagadki, a walki były takie, że jak leciałeś na URAAAAA to zgon i trzeba było wymyślać jak zabić monstrum...


Najleprza akcja, jak kiedyś walczyliśmy z rośliną, którą można było rozwalić ogniem i zawineliśmy strzałe w futro z krulika(byłem magiem i przyzywałem małe zwierzątka) oblaliśmy oliwa i podpaliliśmy Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gucio
Demoniczny Paladyn



Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/10

PostWysłany: Pią 17:52, 17 Lis 2006    Temat postu:

O kurcze. Biedne zwierze... I własnie to jest dobrze. Wlaczy się o swe życie a nie o to czy sie dostanie PD czy nie. Tu chodzi o to aby się tak wczuc aby podśwaidomie czuć ten ból gdy ktoś naszą postać udezry w twarz to w głowie coś musi piknąć i dać sygnał "nieprzyjemne"...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sesje RPG Strona Główna -> Warhammer Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin